[us_page_title description=”1″ font_size=”1.8rem” inline=”1″]

Service & Support

Vi tar ansvar för och ser till att systemet kommer klara av att hantera det vi har lovat, att all information hanteras på ett säkert sätt och att ni alltid ska komma åt systemet. Vi tillämpar inga bindningstider eller dolda avgifter. Som kund får ett system som är framtidssäkrat och tar bort personberoende i er royaltyhantering. Behöver ni hjälp finns möjligheten att släppa in fler personer i systemet för att hantera toppar av arbetsbelastning, och vi finns alltid redo att hjälpa er, bara ett samtal bort.

  • Introduktionsutbildning
  • Obegränsat med användare i systemet
  • Övervakning av importer och kvalitétssäkring av data
  • Tillgång systemsupport och hjälp under kontorstid
  • Tillgång till branchstandard och hjälp vid utformning av avtal
  • 30% rabatt på löpande timpris vid specialanpassningar eller manuella rättningar
  • Drift och övervakning av servrar
  • Kontinuerliga uppdateringar av systemet för att möta nya behov och regler i branchen
  • Kontinuerlig säkerhetskopiering och kryptering av data
  • Automatisk import och klassificering av nya böcker

Med många förlag som kunder har vi möjligheten att påverka belsut som tas hos distributörer, branchsorganisationer och andra leverantörer av information. Flera gånger per år tas beslut som inte ligger i förlagens intresse och där Bokdata aktivt är med i dialogen och påverkar för att våra kunder på bästa sätt ska få tillgång till bra rapporter och tillförlitlig statistik. Ibland är vissa tekniska val, eller statistiska beräkningar inte helt lätta att förstå sig på, och då vill vi gärna vara med för att ta tillvara på era intressen, och i slutändan ha möjlighet att leverera en så bra produkt som möjligt.

Meny